Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

slovakia austria germany

Kde mohu sledovat stav své objednávky ?

 


Aktuální stav Vaší objednávky můžete zjistit v případě pokud jste se před jejím vytvořením zaregistrovali a to přihlášením se do Zákaznické sekce.


Jak zjistíte že Vámi vytvořená objednávka byla přijata v našem systému ?


Po odeslání objednávky a jejím následném přijetí Vám automaticky zašleme na Vámi uvedenou emailovou adresu potvrzující email. Pokud Vám však potvrzující e - mail nebyl doručen do Vaší mailové schránky ani do spamu , prosím kontaktujte nás :


telefonicky na tel. čísle +421 911 991 514( v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod.  )


mailem na info@nafotky.sk a to nepřetržitě


V případě, pokud jste registrovaným zákazníkem můžete si stav Vaší objednávky kontrolovat i ve Vašem profilu.


Jak postupovat pokud Vám byl doručen poškozené či nesprávný zboží nebo doručena zásilka není kompletní ?


I přes naší snaze zpracovávat objednávky co nejprofesionálnější a nejkvalitnější může se ve vzácných případech stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku , chybí nebo byl doručen nesprávný zboží .

 

Pokud Vám je doručeno poškozené zboží , zboží, které jste si neobjednali nebo některá položka z objednávky chybí, prosím neprodleně nás kontaktujte.



Dodané zboží je poškozeno či v dodávce jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali nebo část zboží chybí - kontaktovat nás můžete odesláním mailu na info@nafotky.sk nebo telefonicky +421 911 991 514

 

Vzniklou situaci se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.

Veškerý reklamované zboží které zasielete zpět je třeba doručit na naši korespondenční adresu :

ROKIJA s.r.o.
Kopčianska 63
851 01 Bratislava



Jak postupovat v případě že zjistíte že jste udělali chybu při objednávce a potřebujete ji změnit či upravit ?


Udělat změnu v objednávce je možné do okamžiku jejího balení. T.j. ve chvíli kdy byl objednán zboží zabaleno (připravený k odeslání ) již není možné dělat dodatečné změny.

 

Přesto se Vám budeme snažit vyhovět a pokud to bude možné udělat změnu podle Vaší potřeby . Proto nás prosím kontaktujte co nejdříve po odeslání objednávky pokud zjistíte že něco není úplně podle Vašeho přání.



Pokud si přejete změnit adresu doručení, počet kusů zda vybraný design zboží změnu nám prosím co nejdříve oznamte :

telefonicky na tel. . čísle +421 911 991 514 ( v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod.)

mailem na info@nafotky.sk a to nepřetržitě

 


Zasíláte i mimo ČR?


Eshop slouží pro objednávky s doručením do České republiky.



Zboží ale odesíláme do všech zemí EU . Pro objednávky do Slovenské republiky prosím použijte eshop www.nafotky.sk. Pro objednávky do ostatních zemí EU použijte prosím eshop www.albenrahmen.com.



V případě pokud potřebujete poradit ohledně doručení mimo ČR nás kontaktujte telefonicky na t.č. +421 911 991 514nebo mailem na info@nafotky.sk


Nepřišla Vám zásilka ?



Vaše zásilka by Vám měla být doručena do 3 pracovních dnů od expedice - tedy od předání zásilky přepravní službě.

V případě dotazů nebo nejasností nás můžete kontaktovat :

telefonicky na tel. čísle +421 911 991 514 ( v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. . )


mailem na info@nafotky.sk a to nepřetržitě