I přes naší snaze zpracovávat objednávky co nejprofesionálnější a nejkvalitnější může se ve vzácných případech stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku (jsou poškozené), chybějí nebo byl doručen nesprávný zboží. Pokud Vám je doručeno poškozené zboží, zboží, které jste si neobjednali nebo některá položka z objednávky chybí, prosím neprodleně nás kontaktujte te. nebo mailem uvedeném v kontaktech.
Reklamace zboží - stručný návod jak postupovat
Reklamaci můžete podat mailem na info@nafotky.sk, osobně nebo písemně na adresu ROKIJA s.r.o., Kopčianska 63, 851 01 Bratislava.
Písemné a mailové podání reklamace by mělo obsahovat Vaše jméno a příjmení, telefonický nebo mailový kontakt, číslo dokladu o koupi (zadejte prosím číslo faktury nebo číslo objednávky) kód a název reklamovaného zboží, popis závady, Váš návrh na způsob vyřešení reklamace - například:
- navrhuji poskytnout slevu na zboží
- chci vrátit uhrazenou částku za zboží
- souhlasím s výměnou za stejné zboží
- souhlasím s výměnou za jiné zboží (uveďte prosím kód a název zboží který požadujete)
- očekávám návrh řešení reklamace od prodávajícího
Zboží můžete zaslat na adresu: ROKIJA sro, Kopčianska 63, 85101 Bratislava
K reklamaci Vás poprosíme dodat:
- Kompletně reklamované zboží
- Kopii daňového dokladu (není podmínkou)
- Pokud zboží zasíláte poštou a nepodali jste reklamaci i mailem, tak i průvodní dopis, ve kterém bude popsána závada.
Pokud jste si objednali zboží s doručením na výdejní místo Zásilkovny a chcete jej přes Zásilkovnu zaslat na naši adresu poprosím kontaktujte nás telefonicky nebo mailem a my Vám zašleme štítek na vrácení zboží. (Takové vrácení zboží je na naše náklady, neplatíte za poštovné)
Pokud jste zasílali reklamaci poštou nebo kurýrem zboží Vám doručíme Kurýrem. Pokud jste využili služeb Zásilkovni doručíme Vám reklamované zboží na Vámi zvolené výdejní místo.
V některých případech není nutné kvůli reklamaci zboží zasílat zpět.
Pokud máte možnost poškození zboží vyfotit a zaslat nám foto na mail info@nafotky.sk víme v některých případech vyřídit reklamaci i takovýmto způsobem. (Zejména v případech, kdy jde o rozbité sklo, prasklý rám, ušpinění zboží, roztržení listů v albu a reklamaci podáváte bezprostředně po převzetí zboží ..., ušetříte si čas balení a odesílání zboží)
Kompletní reklamační řád najdete v Obchodních podmínkách.