Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

slovakia austria germany

BYLO VÁM DORUČENO POŠKOZENÉ NEBO NESPRÁVNÝ ZBOŽÍ?

Jak postupovat pokud Vám byl doručen poškozené či nesprávný zboží nebo doručena zásilka není kompletní ?



I přes naší snaze zpracovávat objednávky co nejprofesionálnější a nejkvalitnější může se ve vzácných případech stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku , chybí nebo byl doručen nesprávný zboží . Pokud Vám je doručeno poškozené zboží , zboží, které jste si neobjednali nebo některá položka z objednávky chybí, prosím neprodleně nás kontaktujte.



1. Dodané zboží je poškozeno - postupujte prosím podle návodu na Reklamaci

2. V dodávce jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali nebo část zboží chybí :

Reklamaci vadné dodávky zboží je nutné zaslat v den převzetí zboží . Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den.


Kontaktovat nás můžete odesláním mailu na info@nafotky.sk nebo prostřednictvím Formuláře pro nekompletní zásilku .




Vzniklou situaci se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.



Veškerý reklamované zboží které zasielete zpět je třeba doručit na naši korespondenční adresu :

ROKIJA s.r.o.
Kopčianska 63
851 01 Bratislava SR