Jak postupovat pokud Vám byl doručen poškozené či nesprávný zboží nebo doručena zásilka není kompletní ?
I přes naší snaze zpracovávat objednávky co nejprofesionálnější a nejkvalitnější může se ve vzácných případech stát, že některé položky ve Vaší zásilce nejsou v pořádku , chybí nebo byl doručen nesprávný zboží . Pokud Vám je doručeno poškozené zboží , zboží, které jste si neobjednali nebo některá položka z objednávky chybí, prosím neprodleně nás kontaktujte.
1. Dodané zboží je poškozeno - postupujte prosím podle návodu na Reklamaci
2. V dodávce jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali nebo část zboží chybí :
Reklamaci vadné dodávky zboží je nutné zaslat v den převzetí zboží . Budeme Vás kontaktovat nejpozději následující pracovní den.
Kontaktovat nás můžete odesláním mailu na info@nafotky.sk nebo prostřednictvím Formuláře pro nekompletní zásilku .
Vzniklou situaci se budeme snažit vyřešit k Vaší spokojenosti v co nejkratším možném termínu.
Veškerý reklamované zboží které zasielete zpět je třeba doručit na naši korespondenční adresu :
ROKIJA s.r.o.
Kopčianska 63
851 01 Bratislava SR